زندگی زیباست
زندگی زیباست


مخصوص دایی جون

 

سلام

واسه دایم گذاشتم که بندرعباس هستش.

 



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت22:40---27 بهمن 1390
what?
mage delet chejoriye?
?
?
?
mikhay ye sar beri ye jaye khob.
shayad ghaza ziyad khordi

aragh nanam khobeha.emtehan kon .shayad delet khob she


سپهر
ساعت19:29---27 بهمن 1390
پاسخ:خداییش آدم از این همه افتخار کف میکنه! مگه نه بارسایی های کثیف؟؟؟
چشتون دراومده؟؟؟؟ شدید مثل این


سپهر
ساعت19:11---27 بهمن 1390
پاسخ:امیر علی جان اینو هم من اضافه کنم که علاوه بر هتل و سینما و لابی و .... سیستم وایرلس هم به تازگی در برنابئو راه اندازی شده که تماشا گرا میتونن به صورت رایگان به اینترنت وصل بشن و از سایت های خوب آمار و ارقام و صحنه های گل مسابقه و ... در بیارن .
ولی تو نیوکمپ یه دفه نشستی میبینی فواره از زیرت زده بیرون داره آب پاشی میکنه)
متاسفم واسشون. این کوتوله های افسانه ای واقعا لقب جالبی بود ! ایول.)


سپهر
ساعت18:51---27 بهمن 1390
پاسخ:ایولامیر علی جان.
بذار منم کامل ترش کنم:
شما هایی که مینازید به تیمتون! قدمت تیمتون کجاست؟
تاریخچه ی درخشانتان کوش؟
افتخارات بیکرانتان کجاست؟
تاکتیکتون مال کیه؟
مربیتون دستیار کی بوده؟؟
تو لالیگا الان کی با 10 امتیاز اختلاف اوله؟
تو جدول گل زنان کی صدر جدوله؟
تو پاس گل ها چی؟


سپهر
ساعت14:12---27 بهمن 1390
پاسخ:ایول دادا!
خوش به حال پسر عمت.
منم احتمالا بعد از خدمتم میرم آلمان از اونجا میرم واسه اسپانیا .


ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت13:22---27 بهمن 1390
مرسي از حضورتون آقا امير علي

ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت13:22---27 بهمن 1390
سلام
واي نظرم ثبت شد!!!


ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت13:21---27 بهمن 1390


سپهر
ساعت12:56---27 بهمن 1390
پاسخ:آقایی!
تفکراتت مثل خودمه.
منم همینو میگم که اگه مسی 1 فصل بره یه تیم دیگه هم اون تیم به گوه کشیده میشه ( آرژانتین ) هم بارسا دستش بسته میشه!
خیلی حال کردم اوساسونا ترکوند بارسارو دمشون گرم.
تو نظر سنجی من شرکت کردی راستی؟


سپهر
ساعت11:42---27 بهمن 1390
پاسخ:ایول!!!!
دمت گرم حاجی !
واقعا راست میگی.
حرفای باحالی زدی.
خوش حالم میکنی بازم بیای و نظرتو بگی!
منتظرتم
راستی تبادل لینک میکنی؟ من پیج رنکم تو گوگل 2 هستش .
منو با اسم برترین وب رئال مادرید در ایران بلینک و بیا خبرم کن که با چه اسمی لینکت کنم.


senator
ساعت10:49---25 بهمن 1390
salam hamshahri me30 sar zadi web khodet naze eeeeeeee
linket mikonam...


fateme
ساعت20:20---24 بهمن 1390
ببین ضرب دری واینستا.واسه پاهات ضرر داره.ino man nemigam doki mige

fateme
ساعت20:05---24 بهمن 1390
من دقت کردم تبلیغ خرس نیست .چون مارک نداره.شاید تبلیغ ناز و عشوه ی پسرونست
ناراحت نشیا دوستانه گفتم
راستی تبادل لینک کنیم؟


fateme
ساعت23:27---23 بهمن 1390
vay mer30
vase valen vasam khers kharidiiiiiiiiiiiiii
akh jon


هانیه
ساعت18:49---23 بهمن 1390
نه خیلی ممنون.شما پاک نکنین
من تغییرات دادم
فقط یه لاینر قلب موند دیگه اونو دست نزدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,

|
 


زندگي زيباست زشتي‌هاي آن تقصير ماست، در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست! زندگي آب رواني است روان مي‌گذرد... آنچه تقدير من و توست همان مي‌گذرد

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

امیرعلی

 

تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390

 

بارون ...
اگه گفتم ...
تو ...
خداحافظ...
کاسیاس قلبم
برو...
اسپانیا ببر...
اسپانیا ببر...
آبی...
اسپانیا...
Euro 2012
دلیل رفتن فرهاد مجیدی از استقلال ...
ژنرال خوش آمدی
مشهد ...
love1
من تنها نیستم
من اومدم...
چهارشنبه سوری ...
سلامی دوباره...
ویالن ...
پیانو...
اصول خوانندگی 2
گیتار ...
اصول خوانندگی ...
تبریک ...
بازی ...
تویه دنیا ...
مخصوص دایی جون
22 بهمن
ای روزگار ...
هه هه ...
دیگه واقعا هیس س س س ...
هیس س س س ... !!!
عیبی یوخ
آبی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیباست و آدرس amirali70.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





zirnevis lovely subf2m
اس ام اس
آرامش
ساعت کاسیو ادیفایس
paydar ta payedar
دختران دریا
♥ღlove kissღ♥
وروجَــکِ تَــهــنا
آهنگهای جدید و ویژه
unknowngirl
ccu
games
کاملترین مرجع موزیک ( موزیک و موزیک ویدئو )
دل نوشته های دختری تنها و پر از غم
عشق زیباست
عاشق تنها
آبی مثه استقلال
زندگی ...
love romina
برترین وب رئال مادرید در ایران
کوچه خلوت
happy
asheghane
طنین تنها
سراب
میخواهم پرواز کنم
دوست دارم با کدوم ل نوشته میشه...!!!؟؟؟
سکوت
خط خطی های من
love
Ðo[̲̅k̲̅HŦar.-.yдⓚH
hi !!!
♪♥♂♥♀L0vEly♂♥♀♥♪
زندگی مثل ...
عشق گاه زیباست گاه ...
قصه تنهایی
عشق
دنیای تو
قلب ترانه
یک فنجون قهوه دور هم
myvitualworld
خودمونی
دریا
بي روح-مبهم-تاريك
من و تو ... تا ته دنیا
starelon
dokhmaletahna
geologistgirle
***الهه ی عشق***
بهار
آپدیت نود 32
قلب شکسته
شرقی غمگین
رهگذر زندگیت
زندگی زیباست ( بلوگفا )
Arad
معجزه عشق
ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
دخترک تنها
عشق ونفرت
خاطرات من و نیلوفر
rain of the love
یه دختر سرخوش
عاشقانه هایه بهاره
پادشاه ارواح
زندگی شخصی فرهاد مجیدی
عکس و متن عاشقانه فقط اینجا
دانلود آهنگ
بزرگترین سایت موزیک ایران
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام هنگام راست کلیک

.

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->